1/26/2010

Grönt är skönt

Glosson min verkar äntligen göra som jag vill. Nu när jag i princip blivit kvitt trådalgerna så börjar den trycka sig ner efter botten. Bolbitisen jag har uppe på rötterna har skjutit massvis med skott som är gröna och fina, några veckor till och den är också buskig och fin :)

Annars händer det inte speciellt mycket i karet, jag har fortfarande inte vågat köra utan uvc-filtret, ser ingen anledning till att inte köra med det.

Amanoräkorna i karet börjar bli mindre blyga, efter att ha sett en på typ två veckor såg jag tre stycken igår. Även ottosarna är lite mer framme.





2 kommentarer:

Daniel Larsson sa...

Ett av de i dagsläget snyggaste svenska akvarierna vill jag nog påstå =)

Johan sa...

Håller definitivt inte med, men tackar för komplimangen. Har flyttat nu och karet står tomt för tillfället, på G att starta upp igen, då kommer jag igång med bloggandet.