5/26/2010

På gång

Så, då har man fått sig den första inspirationen på riktigt länge. Var i helgen nere hos Anton Dahlberg i Skellefteå. Blev mycket akvariepill och snack. Det gör mycket för inspirationen så här på sommaren när det händer så mycket annat.
Sen sist jag skrev har jag hunnit stänga ner mitt kar p.g.a. flytt, och sen startat upp det igen. Och som sist så blev det en algsoppa ett par veckor innan det kom igång på riktigt. Nu börjar det räta till sig, så det är dags att börja inreda det. Jag har några idéer på hur det ska se ut.
Så här såg karet ut innan flytt:

Och så här ser det ut nu:



Ingen direkt plan med planteringen eller något, men det kommer.

Ursäkta de usla mobilbilderna, pengarna går till akvariegrejer i första hand, sen när saltkaret och mitt 540 är startat kanske man kan prioritera en kamera

1 kommentar:

Anton sa...

Du vet ju att ortnamnet Skellefteå uttalas: SCHELLÄFTE H!